Привіт, ґеймери, ми тут, щоб розповісти про наш новий ігровий режим, який з’явиться в грі разом з оновленням 25.10 – “Бійка”!
“Бійку” це швидкий режим, де команди з п’яти гравців змагаються на невеликій території, вбиваючи одне одного та допомагаючи міньйонам просунутися до ворожої бази, щоб перемогти. Для цього режиму не треба мати стратегічне мислення, достатньо просто дати жару. Кожна гра триває приблизно 10 хвилин. Згадайте ARAM, проте тут ви можете обрати свого улюбленого чемпа, та не турбуватися про такі речі, як об’єкти чи вежі, зосередившись виключно на командних сутичках до смерті.
У цьому дописі ми розповімо трохи більше про те, як з’явився режим “Бійка” і чого очікувати, коли він вийде у версії 25.10.

Пошук простішого шляху

Ущелина Викликачів потребує багато знань та розвинутої механіки, аби реалізовувати потенціал чемпіона та перемагати, також не можна забувати про стратегічне розуміння ситуації, яке має працювати ще до зустрічі з ворожими чемпіонами. Саме ця складність робить League of Legends настільки захоплюючою, навіть після тисяч годин в грі.
Але це підходить не всім, і навіть тим, хто обожнює звичні ігри розуму, іноді хочеться просто розслабитись і пограти у щось менш напружене. Нові гравці також можуть шукати легший спосіб розважитися в League of Legends. ARAM частково закриває цю потребу, але для тих, хто хоче грати саме улюбленим чемпіоном, випадковість вибору є проблемою.
Тож ми замислились, як саме подібні моменти реалізовані в інших ігшах — найближчою аналогією став “Team Deathmatch” у шутерах. У таких режимах можна перевірити свою механіку та насолоджуватися базовим ігроладом без зайвих хвилювань щодо координації чи необхідності бути найкращим. Тож ми запитали себе: «Яким міг би бути “Team Deathmatch” у стилі League of Legends?» Це й стало насінням, з якого виросла “Бійка”.

Заходьте на Thunderdome

“Бійка” фактично була створена під час “Thunderdome” — нашого внутрішнього “game jam”, де розробники мають тиждень на те, щоб запропонувати і прототипувати сміливі ідеї. Як виявилося, зібрати декількох справжніх фанатів League of Legends в одній кімнаті, щоб створити щось нове для гравців — саме те, що було потрібно. Наш інструмент тренування для кількох гравців та індикатори веж — інші чудові приклади того, що співробітники Riot змогли створити під час “Thunderdome”, аби покращити ваш ігровий досвід!
Наша маленька команда за дуже обмежений час створила першу версію “Бійки” під час одного з таких “Thunderdome” — невеличкий ігровий режим з дуже конкретною метою: зробити простий, орієнтований на екшн режим League of Legends, який одразу кидає ветеранів у вир розваг, а також запрошує нових гравців відчути на повну бойову частину гри.

Бійка 101

Отже, почнемо з того, як перемогти. Кожна команда починає з 250 одиницями здоров’я. Перемагає та команда, яка першою знизить здоров’я суперників до 0.

  • Убивства ворожих чемпіонів завдають 5 шкоди ворожій команді.
  • Якщо ворожа команда не на низькому рівні здоров’я, то вбивства міньйонів також завдають 1 одиницю шкоди.
  • Протискання своїх міньйонів у Бандл-портал суперника завдає 1 одиницю шкоди за кожного.

Ніяких веж. Ніякого Нексусу. Лише бій, тиск і так постійно. Кожна маленька перемога одразу завдає шкоди ворожій команді і наближає вас до перемоги в матчі. Це допомагає зробити “Бійку” динамічним, веселим і швидким режимом.

“Бійка” відбувається в Бандл Сіті, власне, як і самі йордли, мапа маленька та широка. Вона досить маленька, щоб ви могли швидко повертатися до бою, але водночас достатньо широка, аби бої могли відбуватися в кількох місцях одночасно.
Давайте розберемо деякі ключові елементи Brawl, починаючи з улюблених, хоч і недооцінених героїв — Міньйонів! Тепер міньйони — це не просто м’ясні щити, які ослаблюють вежі, а ключ до перемоги — кожен, кого ви супроводите до ворожого Bandle порталу, наблизить вас до виграшу. Просто подбайте про те, щоб їх не знищили п’ятеро супротивників, які тільки й мріють нашкодити вашим дорогоцінним міньйонам.
Рухаючись далі, ви знайдете табори по обидва боки “Лейну”, кожен з яких надає потужні бафи. Ці табори дають не лише баф і трохи золота, але й роблять ширший вибір чемпіонів і стилів гри життєздатними, а також допомагають створити динамічніші бої. Просто переконайтеся, що ворог не прокрадається повз вас із великою хвилею міньйонів у ваш портал.

Як ми вже згадували раніше, “Бійку” створено як швидкий ігровий режим, і ми не робили винятків, коли йшлося про скалювання. Ви будете отримувати багато золота просто з часом, а ще більше — за участь у боях, вбивства ворогів або зачистку таборів монстрів.
Коли захочете витратити золото або підлікуватися після настирливих поук-чемпів — просто використайте “Повернення” (або пройдіться пішки) назад на базу, де зможете миттєво придбати нові предмети без сірого екрану.
І нарешті, ми хотіли зробити “Бійку” зручним місцем для гравців усіх рівнів, а це означає, що ми подбали про те, щоб одна команда не могла використовувати ефект сніжної кулі аж до перемоги. Якщо з якоїсь неймовірної причини вашу команду розносять вщент, ви отримаєте підсилення, аби мати шанс повернутись у гру — воно збільшує завдавану вами шкоду та зменшує отримувану. Краща команда все одно має перемогти, але відставання тут не таке фатальне, як у інших режимах.


Ми в захваті від того, що ви незабаром зможете зануритись у “Бійку”. Такі режими, як цей, — це новий напрямок для нас: менші, швидші експерименти, які в першу чергу зосереджені на фановості, а не на ідеальному поліруванні. Останні кілька років ми переважно запускали масштабні видовищні режими, як-от “Арена” та “Рій”, але “Бійка” — це дещо про інше. Він простий, він насичений боями, і ви, можливо, помітите кілька шорстких моментів на старті.
Ми справді щасливі, що можемо додати такий маленький експериментальний режим і дуже хочемо робити ще більше подібного. Але без вас — без того, що ви граєте, отримуєте задоволення і ділитеся своїми враженнями — це буде неможливо.
Дякуємо, що прочитали, і, будь ласка, дайте нам знати, що ви думаєте про цей режим! Побачимось у Бандловому лісі!